Merhabalar öncelikle.
18+6 haftalık hamileyim. Dünden beri kasıklarımda baskı hissi oluyor ve bacaklarım ağrıyor, bebeğimin büyümesine bağlıyordum. Gün içinde çok su içen biriyim fakat bugün lavabodayken; iç çamaşırımda akıntı haricinde ıslaklık fark ettim. Sanki kurulamadan üzerimi toplamışım gibi ve bu beni işkillendirdi. Böyle bir şeyin olması normal midir? Yoksa doktoruma mı gitmeliyim? Benden başka yaşayan var mıdır bu durumu?