Kızlar böyle şeyden bahsetmeye çekinirim üstü kapalı soyleyim anlarsınız eşimle birseyler oldu birkaç saat önce her zamanki gibiydi yani normaldik ilişki sonrası bir baktım pembe kan geliyor sonra eşim biraz uzanıp ayaklarımı yüksek tutmami söyledi öyle yaptım sonra tuvalete gittim idrar için tuvalette de kan aktı toplasan 1 ped yarisi kadar yada 1 ped dolacak kadar kanamam oldu odada yaklaşık 2 saattir uzanıyorum kanamam bitti ama az önce idrsra çıktım yine biraz kanama oldu bununla beraber bel ağrısı ve karın kasilmasi yaşadım çok ağrıdı ama bebegim hareket ediyor sürekli her zamanki haliyle o hareket ettiği için içim biraz rahatladı ne yapmalıyım bilemedim yinede içime kurt düştü yatamıyorum gebeligimde bebek açısından hep sorunsuz geçti yani hiçbir sorun yasamadik bu arada ağrılarım hafifledi biraz ama devam ediyor