Bet7408 benimde böyle sabahları karın ağrım oluyor 35+4 olduk biz de daha hızlı büyüyor bebişler diye bence ağrılarımız .. yorgun uyanmanızın sebebi de ağırlaştığımız için doğru pozisyonda uyuyamadığımız için bence ben bölük pörçük uyuyorum nefes alamıyorum haliyle de dinlenemiyorum 😕