Sarslan Merhaba Hanimlar, hamilelikte evde kedisi olan var mi? 10 haftalık hamileyim, az önce oynarken kedimin dizi değdi elime, birşey olur mu? Çok dikkat ediyordum aslında..
Naz777 Sarslan evde 2 tane kedim var herşeyleriyle ben ilgileniyorum dizimde yatıyorlar aşıları tam ve dışarıyla ikişkileri yok. O yüzden hiç sıkıntı yaşamadım. Toksoplazma da yaptırdım negatif. Et ve sebze yerken dikkat etmek lazım onlardan da geçiyor. Korkmayın hiçbirşey olmaz Allah’ın izniyle
Kizilkafaa Sarslan Kedin mikroplu değil, dizi değse ne olur ben birlikte uyuyorum öpüyorum kokluyorum. O belirtilen virüs ev kedisi için geçerli değil, ki o da dışkı yoluyla bulasıyor. Eğer böyle hayvanı sevgiden muhtaç bırakıp aman eli elime dizi dizime değmesin diyorsanız sahiplendirmeniz daha doğru olur.
Temmuz22 Kedinizin idrariyla temas etmedikce sıkıntı yok diye biliyorum. Ben hamileligimin basinda sadece kumunu degistirmiyordum, sagolsun esim yapiyordu. Kedimi sevdigim, oynadigim oksadigim cok oluyordu, sonrasinda ellerimi yikiyordum. İlerleyen zamanlarda kumunuda ellerime eldiven takip temizlemeye basladim. Suan 32+2 deyim ve opup kokladigim bile oluyor. Cok sukur hicbir sıkıntım yok. Sadece tuvaletinden yeni ciktiginda yaklasmiyorum.
ipekveatlas kaka ve idrarıyla siz ilgilenmeyin başkası temizlesin,açık bi yaranıza dokunmadıysa sorun yok
NM_mom Evde 4 kedim var, doktorum evde olduğu sürece sıkıntı yok o bahsedilen virüs dışarıdaki kedilerle fazla temas halinde olursan olabilme ihtimali var hemen elini yıkarsan onun da sorun olmayacağını söyledi. Tabi bide evdeki yavruşun da kumunu sen değiştirme ❤️
siriniko2511 Hamilelik boyunca siz kedinize kediniz size değmeyecek mi? Toksoplazma dışkıdan bulaşıyor dışkıya dokunup elinizi yıkamadan yemek yemelisiniz. Ev kedisiyse zaten aşılıdır toksoplazma riski yoktur. Sebzeden ve etten daha çok bulaşıyor bence ona dikkat edin.