Kızlar 7.ayda sıvı geliyordu sarı ve seffaf atletim ıslanıyordu sabah uyandığımda 1 ay sürdü sonra kesildi suan 36. Haftaya giricem tekrar gelmeye basladı ilk defa beyaz geldi az once doktoruma sormuştum sıkma demişti bazı yerlerde okuyorum erken doğum riski falan diyor bilgisi olan var mı aranızda basına gelen falan