Miracinannesi_52 Doğum sancısı çekiyorum 5 dk da bir geliyor 1 dk sürüyor evdeyim şuan hastaneye gitsem mi biraz daha beklesem mi dayanılmicak gibi değil şuan adet sancısından biraz daha şiddetli
Melekebbr Miracinannesi_52 Kuzum bekleme hemen gidin sakince daha fazla şiddetlenirse paniklenirsin Allah yardımcın olsun
Eylulsmom_02 Miracinannesi_52 5 dk ya düştüyse git ve sancı uzunluğuda çok güzel ztn hastanede 5 dk ya indinde başlıyolar müdaleye bir avazda al evladını kucağına inşallah 🤭🫶🏻
gamzebngaa_dmr Miracinannesi_52 doğum sancısı seni tir tir titretir hayatım bekle evinde eğer ilk doğumsa evde biraz daha bekle derim ben öyle bir hata yaptım gittim hastanenin soğuk fayanslarinin üstünde sabaha kadar sanci çektim öğlen saat 1 de doğum yaptım acilmam yoktu istersen bi git açılmana bak sonra geri gel evine
Saam0441 Miracinannesi_52 bekleme sakın ben 10 dakkada bir sancıyla gittim 4 cm açıklık olmuştu bir saat içinde suyun patladı ve doğum gerçekleşti riske atmaya gerek yok hemen gitmelisin bence
Dilan35 Ayy çok heyecanlandım birden🙈 Rabbim hayırlı sağlıklı ve rahat şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲😍😍😍
Miracinannesi_52 Saam0441 ne nişanım geldi ne suyum geldi valla ilk doğum bir de devlet hastanesi doktor gece yok perişan olurum diye korkuyorum valla
Miracinannesi_52 gamzebngaa_dmr gündüz 2 cm açılmam vardı saat 16.00 dan beri sancı çekiyorum ama ne suyum geldi ne nişanım bende perişan olmaktan korkuyorum
RamazanYaren0655 Miracinannesi_52 Benmde 2 cm acilmam var yatış verdi yatmadım 35+6 yım su nişan hicbiseyim yok ara ara kasılmalarım oluyor
Irem88- Miracinannesi_52 ilk doğumumda ne suyum geldi nede nişanım ona takılmayın sancılar düzenliyse gidin bence ben 5 dakikaya düşünce gittim 6 cm açılma vardı 3 saatte doğumum oldu devlet hastanesinde inşallah hayırlısıyla sizde bebeğinizi kucağınıza alırsınız
ndrzn Benim ilk doğumumda 3 dk ya düşünce gitmiştim. 1 cm açıklık vardı daha 😀 bastılar suni sancıyı sonra devlette 😌 ama yinede siz bilirsiniz.