zeynep1212 35+1 deyiz aynı durum bende de oluyor fakat bebeğimin kafası yeni döndü doktorumuz öyle dedi hatta bana da çok kişi göbeğim düştü vs dedi de düşmekten ziyade göbek deliğimin hizzasına toplanıyor 😇 doktoruma söyledim bir sıkıntı olmadığını kafasının asagıda olduğunu söylemişti dilerseniz siz de doktorunuza danışın