mydeno13 belin kopacak gibi oluyor başta 20 dk bir sancı gelir sonra 10 dk bir sonra 5 dk bir dedi doktorum bugün sistemli sancı oluyormuş iç çamaşıriniza dikkat edin dedi bir çay bardağı kadar suyun gelmediyse nişanın yoksa korkma dedi bir de bebeğin tekmelerini takip etmelisiniz dedi bunları söyledi yani benim kendi hatırladığım ilk hamileliğimde ki sancım tuvalet yapma isteğiydi bel ağrısıydi mecalim yoktu yani onları hatırlıyorum ama pek emin olamıyorum