Tuzeylendiniz123 Hanımlaaarrr doğum yapalı 3 ay oldu çatlak kremleri işe yaramadı çatlaklar için şunu yaptım kurtuldum diyenleri piste alalımmm birde korse kullanmak için çok mu geç kaldım şimdi başlasam kullanmaya bir faydası olur mu???😍😍
Melekebbr Tuzeylendiniz123 Kullan kuzum zararın neresinden dönersek kardır diyelim bende çok geç kullandım sporla birlikte faydasını gördüm. Çatlaklar kısmına gelince çözemedim kızımdan hatıra olarak kaldılar 🥲❤️
Anne12 Tuzeylendiniz123 bir umut geldim buraya ama kimse birşey onermemis. Aslında bu soruyu happykids de sormak lazım orda daha çok sonuç alınır
Elvanguzel Tuzeylendiniz123 olmaz maalesef ama diyet ve spor ile kullanırsanız yararı olur tabi çatlaklarınız için bir güzellik salonu ile iletişime geçebilirsiniz çatlakları resmen yok ediyorlar Dilan Polat şubelerinden birini öneririm giden arkadaşlarim var 😌
Tuzeylendiniz123 121 bende hiç bişi yoktu doğuma 2 hafta kaldı çatır çatır çatladım özellikle ayağını hep aynı yere dayadı 😂
121 Tuzeylendiniz123 benimde 2 haftam var ve artık göbeğimin üst kısmına kadar çatladım geçer mi bilmiyorum ama bazen baktıkça ağlayasım geliyor 😂 Oğlumun canı sağolsun o iyi olsun da çatlak işi boş
Tuzeylendiniz123 121 valla ayıptır söylemesi eşim görmesin diye uğraşıyorum biliyorum tiksinmez soğumaz ama insan göstermek istemiyor:(
Melekebbr Deleted27272 Ben tekrar hamile olduğumu öğrenene kadar kullandım ama benim kullandığım rahatsız edici korselerden değildi bu yüzden sürekli giydim. Korse tayt diye geçiyor nedefit diye bir markanın gayette memnun kaldım
Tuzeylendiniz123 Melekebbr ay L giyiyorum M korse söyledim bacağımdan geçmedi gitti para boşa sinirim bozuldu
121 Tuzeylendiniz123 Kız öyle deme onlar nasıl bizden tiksincekler, ben onun kılını ve diğer şeylerini temizlerken tiksinmem ama 😂😂Allah’ın izniyle bir insan getiriyoruz biz dünyaya çatlak da olur başka bir şey de kendilerine baksınlar biz çok güzeliz sakın öyle düşünme 🙏🏻😊🤣
Elvanguzel badeninannesiii aslında çok değil şu anda 3.gebeligim 25 haftalık doğuma kadar nasıl olacak çatlaklarım bilemiyorum doğumdan sonra 6 ayda vücut toparlıyor bebek 6 aylıkken falan gideceğim inşallah kendim rahatsız oluyor diğer iki çocuktan kalan çatlaklarım var ister istemez