Nryozr4 Merhaba kızlar Ankara şehir hastanesine gidip memnun kaldığınız doktor varmı acaba varsa ismi nedir ?
Veronika 36 haftalık hamileyim ben ilk defa gittiğim için tahliller yaptım sonuclarimla da ilgilendi siz neden beğenmediniz acaba merak ettim