Misilefe Arzibrhm henüz karar vermedim ama sanırım ben de orada yapıcam doktorun orayla anlaşması varmış
sevcanuyumazz Arzibrhm can hastanesinde takipliyim doktorum İrfan Özer . Doğum ücreti için konuştuğumda 7200 TL dediler, ancak Temmuz gibi tekrar bi zam gelebileceğini de belirtmişlerdi.
Su4835 Ben de orayı tercih ediyorum doktorum Alim Gökhan bey memnunum.ama ücret hakkında pek bilgim yok daha ilk üç aydayım.
Arzibrhm Kubgkm aynen ücret için erken diyorlar doğum paketi sormuştum benim doğumum eylülde olucak hayırlısıyla inşallah temmuz ağustos gibi bilgi alırsınız dediler
Adeka Mehmet Şükrü Budak doktorum ama çok yeniyiz henüz 7 haftalık😇 yinede insan bilgi edinmek istiyor tabiki paketleri içeriklerini vs🤗