Rumeysa-34-alakk Merhaba 36+5 olduk bugün doktor bebeğimin dönmediğini söyledi bu saatten sonra pek doncegini sanmıyorum dedi , ama ben normal doğum istiyorum sezeryandan korkuyorum zaten dönermi acaba dönmesi için ne yapmam lazım ? :(
Sibelblby Rumeysa-34-alakk bence son zamana kadar bekle kendiliğinden döndükleri de oluyo die biliyorum
Aslihan-_-95 Rumeysa-34-alakk bende döndü zannetmiştim megersem hala yan yatiyormus bizimki 37+4 üz bende dönmesini bekliyorum 😒
elifaliunaldi Rumeysa-34-alakk Aslihan-_-95 Haftada döndü kızım, hemde iri bebek hali ile, son dk ya kadar bekleyin derim💪
Aslihan-_-95 elifaliunaldi maşallah rabbim bize de nasip etsin hayırlısıyla. Bende öyle düşünüyorum. Ekstra bir şey yaptınız mı ? 😊