Bestemsu Arkadaşlar merhaba ben 5+6 haftalık hamileyim ve kahverengi günlük bir iki damla olacak şekilde bir akıntım var siz böyle bir şey yaşadınız mı normal midir lütfen tecrübelerinizi paylaşırmısınız
Melekebbr Bestemsu Canım benimde olmuştu bu haftalarda. Doktorum bariz kırmızı olmadığı sürece korkma normal dedi Sonra 6. Haftamda kese alanında kanama vs var mı diye baktı şükür birşey çıkmadı
Bestemsu Melekebbr umarım bir sıkıntı yoktur bende yarın gidicem doktora 5 haftalıkken gittiğimizde bebeği görmedik şansımızı bir daha deniycez sen kaç haftalıkkken keseyi gördün
Tugce_Bakar Bestemsu Merhaba bnde öyle sorun yaşadım lekelenme normalmiş ama bevegi 5.haftada gördük 8.haftada kalp atışını dinledik
Bestemsu Tugce_Bakar biz henüz kalp atışını duyamadık bende 5. Haftadayım kanamalarım da oluyo doktor kese normal görünüyor dedi üzücü bir durum