gurbetcikizii merhabalar benim bebeğim daha 4 aylık (şuan düşünmüyorum zaten) fakat aklıma geldi öyle merak ettim 2. çocuğu nezaman düşündünüz ve yaptınız sizce yaş aralığı nekadar olması gerekiyor 🙈
Mehtapca06 gurbetcikizii valla eger ilk evlat geveleri kesintisiz uyuyan sakin yormayan bir cocuksa 2 yas aralik iyi 😂 benim aralarinda 2 yas 1 ay olmus olacak ama biraz daha geçebilirdi 21 aylik sütten kestim oglumu keske bir uc ay daha emzirme firsatim olsaydi😂
suslubocu gurbetcikizii bence 3-5 yaş arası olmalı aralığı. İkinciyle arası 3 yıl 2 ay olucak tam olarak
Eylulsmom_02 gurbetcikizii kızım 1 aylıkken başladım 3 düşük yaptım ilki kızımdan önceydi şuan 2 bucuk yasında 10 haftalık olcaz inşallah
Tazeanne0134 Mehtapca06 ay canım benim oğlumla kızımın arasında 28 ay var sana yemin olsun daha sonra olunca çok zor çünkü 2 yaşında ki çocukla 28 aylık çocuk arasında çok fark var
Meldaa55 Oglum 3 gun sonra 3 yasina girecek su an 32 haftalik hamileyim ama biraz daha beklesemiydim diye dusunmuyor da degilim oglum biraz huysuz bu ara
Ysgl26 Biz 2. Yi düşünmüyoruz rabbim olmayanlara isteyenlere versin. Ülkenin nereye gittiği meçhul bi çocuğa zor bakıcaz bu gidişle
Ocean-blue Ysgl26 evet yaa bir taneden korkuyorum. Ama tek olunca da çocuğa yazık oluyor. Benim eşim tek çocuk kayınvalidem asla ayrılmaz 3 gün görmese özledim diye tutturur işi gücü o tüm ilgisi sevgisi üstünde.Milletin yanında telefonu bı açıyor kuzum yavrum bebeğim ama adam 40 a merdiven dayadı artık bünye kaldırmıyor.😂😂 Akrabalara alay konusu oluyorum anne yeter diyor. Bende öyle olmaktan çok korkuyorum. 🙈
Beyzalicyr gurbetcikizii kızım 3 yaşında şimdi oğlumu bekliyorum nasip olursa aralarında 3 yaş var. 🥰🥰
ozlem5757_ İlki 8 yaşındA oğlum şmdi de 39 haftalık hamıleym kızımoluck inşallah ama bunda çok zorlandım
Hemsure gurbetcikizii doğuma 50 gün kaldı hayırlısıyla 🙏🏻 3.5 yaş olacak araları abisiyle bence ideal olan 3 yaş sonrası
Seda5885 Arkadaşlar ben ilke hamıleyım bu hayat şartlatında bir cocuk nsıl büyütülür vs bunlar bana cok zor gelıyor acaba o duyguyu yaşayınca değişiyor mu bana trilyon verseler daha yapmam dıyorum mesela
Asil_hatun Seda5885 ben bu konuda çok kararli biriydim ben asla oglumdan sonra dusunmuyordum maddi durumunuz kötüydü ama oğlum rizkiyla geldi esim iş buldu çalışmaya başladı sonra daha emzirirken ikinci ye hamile kaldığımı öğrendim dünyam başıma yıkıldı ama ne çare ikinci oğlumda doğdu ikinci oğlumu gelişiyle ev arabalar aldık esjm şirket kurdu galeri şirketi 3. Ye hamileyim simdi cocuklarim biri 3 biri 4 yaşında esim kızı çok istedi diye bide kızımız olsun dedik çok şükür kızımız oluyor gerçekten rızkı veren Allah bebek rizkiyla gelir gözümle gördüm yaşadım şahit oldum kurban olduğum rabbim 🤲
Gamzer gurbetcikizii Oğlum 4 ay sonra 5 yaşina girecek. 36 haftalık hamileyim ikinci oğluma 😊 Bence 4 , 5 yaş aralığı ideal. Ama bakalım daha doğum olmadı, şuan kardeşini çok seviyor, inşallah doğunca da böyle olur.😊
Semaemre28 Kızım 6.5 aylık ben de 13 haftalık hamileyim araları yaklaşık 13 ay olacak bakalım nasil olacak 😅
Sblbngl gurbetcikizii oğlum 2 ay sonra 3 yaşına girecek kızımda o zaman 4 aylık olacak 2.bucuk yaş var aralarında
egeninincisii gurbetcikizii Oğlum 21 aylık , ben 11 haftalık hamileyim :)) yani 1 buçuk yaşındayken yaptım , doğunca fark 2 yaşı geçmiş oluyor 🤗
ftmnr_ gurbetcikizii benim ilk gebeliğim. Ben 3 yaş aralıklı olur diyorum eşim 2 yaş. O ara bi şeyler olmasını planlıyorum 🤭
Pirayeee gurbetcikizii kısmetse 3 yıl 10 ay olacak aralarında 🥰 imkanlar el verseydi daha az fark olmasından yanaym