Nurayaksan
Bende 14. Hafta falandı konyadan İstanbul’a gittim hemde otobüsle aynı şekilde doktorum banada dedi önermiyoruz diye ama ben 2 3 kere sorunca sen bilirsin dedi 😂😂 Çünkü ailem uzakta ve çok özlemiştim gitmek istedim gerçekten 🥰 giderkende gelirkende hiç bir sıkıntı yaşamadım otobüs her mola verdiğinde bol bol yürüdüm beni zaten araba tutar giderken herşey çok güzeldi midem falan bulanmadi ama dönerken cehennem gibi biseydi sabahı zor ettim mide bulantısından Onun dışında çok şükür hiç birşey olmadı gelir gelmez doktora gittim maşallah birşeyi yoktu cinsiyetine öğrenmiştim 🥰 İnşallah sizdede bişey olmaz 💙🧸