Sibelblby Bir yandan çok heyecanlıyım bir yandan da çok korkuyorum ne olcak ne bitecek nasıl gecicek endişelenmeleri bitmiyo ilk hamileliğim yarın doktor kontrolü var bakalım ne dicek daha az bir gün mü sizde durumlar nasıl anneler