Tugceerdag Merhaba kızlar kese yavaş büyüyor sagliksiz gebelik olabilir dediler 10 gün doktora gitmedim ve bugün gitim bebegimide kalbinide duydum çok şükür 7 haflagiz
Tugceerdag Melekebbr ay inş canım ya böle sağlıklı ilerler rabbim isteyen herkese sağlıklı gebelik nasip etsin😍🙏