Tucitu özür dilerim ama ikisini de hiç beğenmedim şahsen. Anlam olarakta öyle çok güzel anlamları yok. Özellikle alâ bir çocukta isim olarak anlamı saçma bence. İkisi arasında birini seçmek gerekirse pera daha mantıklı. Anlamı biraz daha iyi en azından