Öncelikle merhaba, decaviti kahvaltıdan hemen önce içip kahvaltı yapıyorum. Başlarda herhangi bir bulantı problemi yaşamadım ama artık inanılmaz midem bulanıyor kahvaltı yaparken. Decavit içmediğimde bulantım olmuyor. Decavitin bulantı yapar mı cidden ilaçtan mı yoksa denk mi geliyor tok içsem olur mu?
Diğer sorum rahim büyüdüğü için baskı yapıyor biliyorum bu yüzden sol taraf da orta da ağrıyor kaburgamda ama sağ tarafım sürekli batıyor. Diğerleri sıkıştığımda zaman zaman batıyor iken sağ dümdüz otururken bilr batıyor. Nedendir bilen yaşayan var mı?
Son olarak göbek deliğimin üstünü geçen gün arabanın kapısına çarptım, göbek fıtığım da oluştu hamilelikte. Birkaç gündür çarptığı yerin ağrıdığını fark ettim. Ağrı önceden var mıydı yok muydu bilmiyorum. Bu ağrı çarpmadan mıdır, fıtıktan mıdır böyle bir ağrı yaşayan oldu mu? Fıtık yaşayan oldu mu ağrı yapıyor muydu?
Uzun oldu biraz kusura bakmayın🌸