aleyulutas Belimde aşırı bi ağrı oluyor aynı anda da kasığıma bıçak saplanıyor gibi oluyor, bir de sol bacağıma da kramp giriyor, bugün sabahtan beri ara ara yaşadım bu yalancı sancı mı? Yoksa doktora gitmeli miyim?
Neslihan6153 aleyulutas bacağına kramp giriyorsa eğer doktoruna söyle magnezyum verir belki canım aynı şekil de benimde bacağımda kramplar oluyordu magnezyum kullanıyorum şuan düzenli olarak ağrım olmuyor ☺️
ebrudogan4701 aleyulutas bende 33 haftalığım belimde ağrı kasıklarımda baskı sancı rahim ağzıma kadarda atıyor. Ama dinlenince geçiyor. Sizinde dinlenince uzanınca geçiyorsa pozisyon değişince geçiyorsa kokmayın. Ama ona rağmen geçmiyorsa doktora gidin. Gün içinde oluyor ama dediğim gibi uzanınca geçiyor
aleyulutas CiCi_BeBe_AnNeSi 3 hafta önce kontrolüm vardı erken doğum riski yok demişti doktor, bu sürekli değişen bir durum mu? Sonradan oluşur mu bilginiz var mı bu konuda
aleyulutas Neslihan6153 evet magnezyum kullanıyorum bende, bugün ilk kez böyle şeyler yaşıyorum çok tedirgin oldum 😥
Neslihan6153 aleyulutas korkmayın içinizi ferah tutun en güzeli doktorunuza danışmak sizi en iyi rahatlatan odur
aleyulutas ebrudogan4701 uzanınca da belime giriyor sırtımdan itibaren, hatta özellikle sol tarafıma yatıyorum