Medine23 Kızlar merhaba sabah sarımsı böyle akıntı gibi sümük gibi bişey geldi. İlk gebeliğim de sarı jel gibiydi. Bu farklıydı. Sonra hafif hafif sancım geldi. Sürekli çiş için lavaboya girmeye başladım. Akşamda hafif hafif sancı gelmeye başladı kasılma olmaya başladı doktora gittim acile. Alttan muayene etti 4 cm açıklık var dedi nst istedi sancı az çıkıyor. 2 saat yürüyüş yap gel dedi ama ben kaçtım valla korkudan suni sancı verecekler diye. Bişey olur mu kızlar. Sancısız açıklık ilerleyip doğum olur mu ya. Evde dogurmayim bu seferde.
Hamile_anne27 Medine23 Allah korusun evde bi şey Olsa ne olacak. 2 saat sonra gel demişler neden gitmiyorsunuz. Çocuğunuza size bi şey olmasından korkun bence. Sancı nedir gelir geçer. Yavrunuzun mis gibi kokusunu içinize çekince inanın herşeyi unutuyorsunuz. Bence vakit kaybetmeden bi duş alın tekrar hastaneye gidin
2bebe1gebe Medine23 sancı hissetmeden doğuranlarda var kaldıki 4cm açıklıkla evde naıl durabiliyorsunuz asıl ben bundan korkarım
Bellacaio Medine23 4 cm açıklık ile günlerce duranlar var. Sancı gelicektir ama kontrollü olmakta fayda var. Su gelişi daha yok nasılsa çok strese girmeyin, suni sancı istemiyorum dersiniz zorla değil ya , onlar o zaman gönderir geri zaten.
Rumeysaasgin Valla bebeği tehlikeye atmaya gerek yok sonuçta bir şekilde çıkacak içimizde tutamayız suni sancı başka bir ağrı değil kendi sancınızı tetikleyen birşey yani suni de olsa normal de olsa o sancı çekilmeden doğurulmuyor malesef bence yürüyüş yapın merdiven inip çıkın sıcak duş alın
goldumsu Medine23 sancılarım düzenli 3 dakikada 1 100leri vuruyor ama 4-5 gündür 1 cm açıklıktayım onca sancıma rağmen. Tamamen değişiyor bence kişiden kişiye
Gozi goldumsu 4 5 gündür nerdesin hastanede mi? O kadar sık sancıyla doğurdum ben valla sen nasıl duruyorsun
Ceyduygu Medine23 3 cm açılma ile gittim 4 saatte doğurdum, korkunun ecele faydası yok. Riske atmayın bol yürüyüş yapın merdiven vs çıkın hastaneye gidin
3civcivannesi Hanımlar ben 3 cm açıklık ile 17 gündür duruyorum bu gün 39+6 dua edin inanın zaten doğum olacağı vakit hissedersiniz
AyFa1608 3civcivannesi canım merhaba. 3 cm açıklıkla 17 gün durdum demişsin. Kaçıncı gün doğum yaptın ? Ben de 1haftadır 4 cm açıklıkla bekliyorum
goldumsu Buseyllzr hastanedeydim olcak gibi değildi. Pursaklarda takipli olduğum bi klinikteki doktora yazdım acil sezeryanla 1 saat önce kavuştum bebeğe
Medine23 Kızlar merhaba dediğim gibi çok korktum suniden eve geldim. Çok şükür şuan için Bir sıkıntımız yok. Ama hala Nişan geliyor. Az az. Bebek toplanıyor. Bugün hastaneye polikinliğe gidicem bakalım doktor ne dicek duş edin de suni sancıyla başlatalım demesinler. Haftada erken aslında 37+5 deyim daha.
Buseyllzr goldumsu ay çok sevindim canım benim Gozunaydin 😚 özelde mi oldu doğum şimdi hangi doktora yazdın?
Mltmsncn Medine23 3 cmle 1 hafta gezdim ben. 6-7 cmle de doguma gittim sancılanıp. Siz belirtileri takip edin ama zırt diye dogum olmadığı için sorun olmaz bence
goldumsu Buseyllzr evet pursaklarda duru tıp merkezinde kontrole gittiğim Ayşe hanım vardı. Sağolsun hemen yardımcı oldu. Doğumum harika geçti. Sezeryan malum biraz sonrası sancılı geçiyor ama çok şükür bu günlerde geçicek
Buseyllzr goldumsu yaa bende ona gidiyordum kontrollerime melek gibi o kadın koruda yaptırıyor doğumu dimi? Bide ücret olarak ne ödedin canim başıma böyle bişey gelirse bilgim olsun diye soruyorum benimde ilk gitcegim kişi o çünkü kusura bakma çok soru sordum senide yoruyorum bu halde 😚
Buseyllzr goldumsu 17 sat ince paylaşım yapmış Instagram’da ibrahim Aras diye bir bebek paylaşmış senin bebegin mi o 😚
goldumsu Buseyllzr benim sigortam yok o yüzden fiyat kısmı biraz farklı olabilir. Ama bi giderseniz ayşe hocayla görüşüm. Evet koruda yaptım ve ekibide çok güzeldi. Korkmama rağmen hep telkin ettiler beni. Süreci güzel atlatıyorum sezryan ağrıları dışında
goldumsu Buseyllzr evet benim bebeğim. Çok şükür dün akşam eve geçtik. Benim ağrılarım biraz zorluyor ama çok güzel geçti doğum Ayşe hoca harika birisi
Buseyllzr goldumsu gidemiyorum Ayşe hocaya hiç geçen sene fiyat almıştım ama 7 yada 13 bin demisti diye hatırlıyorum doğumu onda yapmayı çok istiyordum ama maddiyat zorluyor biraz onun için mecbur şehir hastanesinde yapacağım 🤦 ama seninki gibi bı durum olursa o kadar sanciya dayanamayip bende Ayşe hocaya gidebilirim tabi sen iyi bile dayandin canım neyse ki kurtuldun çok şükür 🙏☺️
adehuS goldumsu Benim de sigortam yok acaba sadece doğum ücreti ne kadar ödediniz? Zaten sırf sigortadan dolayı özele başlamıştım devam edemedim muayene ücreti de doğum ücreti de 2 ye katlanıyordu 🥲