20 haftaligim bir aya yakın kullandim son bir aydır kullanmıyorum çünkü hapı içtikten sonra bir kaç kez kustum ve berbat biseydi yaşayan bilir balık yağını kusmak çok kötüydü bende doktoruma dedim ve kullanmadım oda haftada bir balık yersen kullanma dedi ama balık da sevmem :( kan hapı ve d vit kullanıyorum bol sebze meyve yiyorum kuruyemis yiyorum beslenmeme dikkat ediyorum kullanmasam ne olur kullanmayan oldu mu