Bana da geçen hafta yapıldı ve iki gün kanamam oldu aşırı kötüydü sancilarim da oldu bacaklarıma bile vurdu agri resmen o güm dogurucam sandim ben valla ama doktora sordum normal dedi tekrar muayene edecek diye ödüm kopuyor muayene esnası çok kötü değil ama sonrası çok kötü oldu benim