Selmos- Bugün hafif pembe kanama oldu doktora gittim ,bebek yaşıyor kalp atışı var büyümesi normal ama kanama gözükmüyor dedi ,kan tahlili aldı yine sorun gözükmedi progestan yazdı Onu kullanmaya başladım başına gelip düzelen oldu mu ??
Fatmaztrk Selmos- 11. Haftadayim ara ara oluyor bebisimde ve bende sorun yok çok şükür bende progestan kullanıyorum bir kaç gündür kesildi ins yine başlamaz. Kahverengi ve açık pembeden korkma kırmızıya dönünce gel demişti doktor
Sonundabende Selmos- tamda benim basıma geldi aynısı ama benimki biranda olmadı tabi ayrıca idrar enfeksiyonum da varmıs doktorda baktı bana aynı sana dediğini dedi progestan verdi ama alttan koy dedi henüz daha bisey olmadı persembe kontrolüm var 10 haftanın icindeiym
Fatmaztrk Selmos- inşallah canım 🙏🏻 bende günde 3 defa vajinal fitil olarak kullanıyorum ama düzenli kullanıyorum desem yalan olur ilk zamanlarda bende çok korkuyordum ama çok gittim hastaneye sorun yok çok şükür 🙏🏻 moralini bozma önce psikolojik olarak iyi olman lazım