dentin Biz de Mete koyucaz Allah kısmet ederse. Ta hamile olduğumu ilk öğrendiğim zamanlarda karar vermiştik erkek olursa Mete olsun diye. Arapça isim istemiyoruz diye seçtik biz Türk ismi olarak anlamı da çok güzel. Ama arkadaşımın dediğine göre Meteler çok yaramaz oluyormuş 😂 Eniştemin yeğeninin adı Metehan ve çok akıllı, zeki bir çocuk.