Mucize7 bence fazla değil. Bir hafta önde demiş doktorunuz. Ne var ki bunda? Endişe etmeyin derim. Sizin yedikleriniz, bedeniniz, rahminiz demek ki bebişi iyi besliyor. Herkesin bedeni bir değil ki. Kimi vücut tontiş doğuruyor, kimi vücut minyon bir bebek doğuruyor. Bu tamamen sizin bedeninizin anatomisi, rahminizin izin verdiği ölçütler. Kimse ile kıyaslamalara girmeyin. Doktorunuzu dinleyin sadece. O sorun yok diyorsa içiniz rahat olsun bence. Bu anlar geri gelmeyecek. Tadını çıkarın derim🧿🙏🏻