Merhaba kızlar. Benim adetim kendimi bildim bileli gecikiyor, bazen bir sonraki aya atladığı bile oluyor. Bir oğlum var, Ocak ayında 1 yaşını doldurdu ve doğumdan sonra ilk kez adet oldum o ay. En son Nisan’da adet gördüm, Mayıs boş geçti, 3 Haziran gecesi hatta Ayın 4ü de diyebiliriz saat 12ye geliyordu adetim başladı. Normalde 7 gün sürer adetim ama 1.5 gün falan sürdü bu sefer. İlk gün normal adet kanaması gibi yoğun oldu, ikinci gün azaldı ve bugün neredeyse kan yok ama adet sancım devam ediyor. Midem çok yanıyor, bir ay önce de benzer şeyler vardı, test yapmadım sürekli negatif görmekten yorulduğum için. Ama yarın bir test alıp yapıcam. Çok uzun oldu ama açıklamak istedim daha net bilgi vermek için. Yerleşme kanaması veya üstüne görme durumunda daha az kanama olduğunu duydum, heveslenmek de istemiyorum. Bu yaşadığım şey ne acaba beni bir bilgilendirir misiniz?