Brsss bende 30 haftaligim benimde kanım 9 du doktor bı ilaç verdi takviye o da 32. Haftada kontrolum var o zmn tekrar bakacaklar kanıma eğer ise yaramazsa iğne kullanırsın dedi bana doktorum tabi ben bu arada yediklerini dikkat ediyorum kan üzümü bol bol ye dedi ondan yiyorum yemeklerle birlikte çay yoğurtlu şeyler yemiyorum çayı nerdeyse çıkardım hayatımdan kafeinli şeyler tuketmemeye çalışıyorum bunları önermişti bana doktor