Kızlar merhaba basından geçen var mı diye sormak istedim
Bugün 14.gün sezeryan oldum çok şükür ağrılarım azaldı ama dikiş bölgesinde sol taraf normal am sağ tarafta şişlik var
Akan sıvı vs yok ağrı yok ama şişlik birşey belirtisi olabilir mi başından geçen var Mıdır ?