Glcn211 Bel fıtığım var aşırı agrı cekiyorum ve normal doğum istyordum doktorum olmaz dedi aranızda benım gibi olan varmı
Htcerdogn Glcn211 benimde iki fıtığım var ama normal düşünüyoruz. Hamilelikte zorladı ama dayanamıyxağım bişey olmadı. Çok geçmiş olsun
nursedahatira Teşhisiniz nasıl konuldu? Doktor bana sinir sıkışması var dedi şikayetlerimi söyleyince. Benimki ağrı olarak değil resmen acı olarak geliyor. Sanki kuyruk sokumumdaki kemikler etime batıyor gibi bir acı. Öyle olduğunda adım bile atamıyorum
Glcn211 nursedahatira bekarlıgımdan beri kuyruk sokumumda bel fıtığım var kemiklerim batmaktan ziyade nefesimi kesiyor