27+3 teyim, hareketini ilk 17-18.haftada hissettim o zamandan beri hareketleri çok fazla ve belli bir düzeni yok. Çoğu zaman o kadar kuvvetli hareketler hissediyorum ki canım yanıyor irkiliyorum elimle bastırıyorum belki bastırmam doğru değil ama refleks olarak kendimi korumaya alıyorum sanki karnım patlayacak gibi oluyor 🥺 aranızda bebeği böyle çok hareketli olan var mı? Ne hissediyorsunuz?