İyi geceler hanımlar 💜
Aslında 6 Haziran için 2.sezeryanıma kızıma kavuşmak için günümüzü almıstık amaaa 30 mayısta hafif sancılarım baslayınca 31 Mayıs saat 14.26 da spinal sezeryanla kızımı kucagıma aldımm , 38+5 günlüktük, yarın 1 haftalık oluyoruuzz 🥰
2.sezeryan nasıl olur diye cok düsunüyordum ilkinde cok zorlanmistim cünkü ama elhamdulillah 2 gün biraz zor oldu 3.günden itibaren kalktim hafif agrilarim var ama her isimi yapabiliyorum cok sükür 🥰
Darisi bekleyen herkesin basınaa , her dogum farklidir hepsi özeldir kendinizi asla korkutmayın o ana odaklanın öylesine güzel hislerki.. Herkese hayirli kolay dogumlar diliyoruumm🤲🏻💜