Dün akşam 5vten beri sancılarım vardı ara ara geliyordu sabah 11 de de randavum vardı muayene oldum ve 2 cm acikligimin olduğunu söyledi doktor istersen doğumu başlatalim dedi bende kabul ettim çünkü artık çok yorulmuştum çok perişandım 20 aylık bi kızımda vardı o çok yoruyordu bende kabul ettim yatisi suni sanci verdiler 4 saat sonunda şükür oğlumu kucağıma aldım ama normalde 2 ci çocugun doğumu kolay olur derlerdi ama öyle olmadi çok kötü oldum şuan hastaneyiz bebesimle uyuyoruz Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah Rabbim bekleyenleride bir avazda kurtarsın inşallah 🤲❤😊🌹