NaimeYilmaz Sanem01 yorulmussunuz 🤷♀️ 2 canlısınız işleri güne bölmek bebegı ve sizi daha az yorar .
Selintrkn Sanem01 bende bugün 2 saat boyunca ayakta pazar market falan yaptık belim kasıklarım ağrıuo acaba yorgunluk mu doğum mu bilemedim nişan su yok çok zorlamamak gerekiyor demkki 🙁🙁
Sanem01 NaimeYilmaz çok teşekkür ederim canım haklısında işte öylede çok zor😔işin içinden çıkamıcak gibi oluyor bide sanki bebeğim durgun yanihissedemedim😔 23+5 hamileyim bu arada