Huzur55 Kızlar bu ay 15inde adet olmam gerekirken 13ünde oldum ve 3 gün sürdü. 3. Gün sadece kahverengi geldi. Şuan hiçbirşey yok. Ne oldu anlamadım. İnternete biraz araştırdım üstüne görme falan yazıyor. Lütfen cevap yazın 🙏
Esrarslan Huzur55 canım benimde bildiğim kadarıyla üstüne görme denen şey bu kadar uzun sürmez bi kaç damla olur ve kahverengi gibidir adete bi hafta yada yakın olur döllenmeye göre değişir
Meleken Huzur55 bende oldu canım üstüne görme. Adetime iki gün kala açık pembemsi bi iki damla kanamam oldu. Hatta ben adet oldum sandım. İlk gün baska kanamam olmadı. Baktım ertesi günde devam etmedi. Daha sonra test aldım yaptım. Pozitif çıktı😊
Ysmfhm Canım benimde 18 de olmam gerekiyordu bugün yani 3 gün erken oldum bakalım sonunda ne olacak hayirĺisi olsun
Kosmosss Huzur55 üstüne görme ne demek bilmiyorum canım ama adetime 2 gün kala pembe leke geldi daha sonra bu lekelenme kahverengiye döndü ve 2 gün sürdü adet oldum sandım ancak kesilince yerleşme kanaması olabileceğini düşündüm test yaptım pozitif çıkmıştı
Esrarslan Huzur55 canım sonuç ne benim de adet gecikmemin 4 gününde kahverengi lekelenme oldu yAni bugün şuan kesildi acaba yerleşmemi adet mi olcam bilemedim 🤷🏼♀️