Duyguuuu0 zararı olmaz ama aldırmamanı şu yönden tavsiye etmem, daha da çoğalacak 🌸 bende tek bir tüy yoktu şuan orman gibi göbek ve etrafı doktorum sakın alma daha da çoğalır ve dökülmez bir ömür almak zorunda kalırsın dedi. Çünkü hormonsal olarak bu tüyler doğumdan sonra azalacak ve dökülecekmiş 🙈