Merhaba ben kullandım hamile kalmadan önce 2 ay kdar. Kadın doğum doktorum vermişti, kilolu biriyim hem seni zayıflatır hem ünsülini düzenler kolay hamile kalırsın demişti. Daha öncesinde de yasmin doğum kontrol hapıyla korunuyordum. Ünsülin direncim yüksekti, sonra bebek istediğim ay doğum kontrol hapını bıraktım ve hamile kaldım. Matofin gerçekten de değerlerimi düzenlemişti, dilim damağım kuruyordu onu düzeltmişti aşırı iştahım açıktı o ilçtan sonra bişe yiyesim gelmiyordu aşırı iyi gelmişti bana