Bende 35 hafta oldum tam dün geceden beri inanılmaz sancım var ayağa kalkınca karnım yırtılacakta çocuk düşecek gibi, bekliyorum hareketleri güzel su da gelmiyor belki gitsem alır diye korkuyorum biraz daha beklesin erken diye düşünüyorum. Bir erken doğum yaptım çünkü 86 gün bekledim bebeğimi kucağıma almak için bir gün bile olsa aynı şeyi tekrar yaşamak istemiyorum 😔