Hazel1 Kızlar merhaba 36 haftalik hamileyim 2 cm açıklık var ve bebek aşağıda hastanede yatıyorum şuanda ama nst de hiç ağrı çıkmıyor bu şekilde olup bi kaç gün içinde doğum yapan var mı acaba ?
aysecuhadar42 Hazel1 37+6 haftalik hamileyim 1cm açıklık var bebek aşağıda ama hiç agrim yok, Bende bekliyorum burda
Htcerdogn Hazel1 35.6 da benimde 2 cm açıklık ve sancıyla yatışım yapıldı. 3 gün yattım 3. Gün sancım bitince çıkardılar. Şuan 38 deyim ve hala 2 cm açıklıkla bekliYorum
Gamzeates Hazel1 34 haftalıkken iki cm açıklık ile 36+4 kadar durmuştu oğlum suyum gelince suni sancı ile doğum yaptım durur muydu suyum gelmese dururdu gibime geliyor suan 3 yasında 😍❤️
Hanife47 Hazel1 canım aynısı başıma geldi benim acilmam vardı bir mı iki mı tam hatırlamıyorum bende yattım ama doğum olmadı çıktım hastaneden 2 hafta sonra sancim tütü akşamdan sabaha kadar sabah gittim açılma yükselmiş doğum dediler
Handannn35 Hazel1 ilk oğlumda 27.haftada 2.5cm açıklık oldu ve sancı yaşıyark gttm 30saniyelk bişidi ama nstde çıkmadı muaynede kanalda göründü bebeğm ve açıklık varmş bana iğne ve progestan verdi wc hariç kalkmcn dedi ve 39da zamnnda geldi suyum patlıyark