27+4 hamileyim ve yürüdüğümde veya sırtımda desteksiz oturduğumda son bir kaç gündür karnımın üstten sol kısmı bildiğiniz acıyor böyle yanma oluyor eğilemiyorum mesela öyle acırken sanki bebek içerden oraya baskı yapıyor gibi hissediyorum ama dokunduğumda sertlik vs olmuyor rahim büyüdüğü için falan mı bilmiyorum yaşayan var mı başına gelen canımı yakıyor baya