İyi aksamlar hanımlar. Kızım gayet kıpır kıpır bebek ama daha yenı 33 haftalık oldu. bugun nerdeyse hiç aktıf degıldı. Hep zorla karnımı sallarsam oyle bir ıkı kaynasıyor sınra duruyor. Tüm gün oturdum. Yorgunda degilim Allah korusun dr unuz su birseyelr dedımi bu konularda su kadar zaman tehlikeli hareket etmezse vs dıye