oznur29 ilk gebeliklerde degilde ikinci gebeliklerde uyusmazlik sıkıntı olabiliyormuş. Bizdede var ve benim ikinci gebeligim sayiliyor ilki düşük oldu. Ama doktorlar igneden bahsetmedi :/ şmdi test yaptiracagim kan uyusmazligi bir sikinti yaratiyor mu diye. Ama bunu bence vurulmalisiniz. Korkulcak birsey degil.