minikportakal Çok şükür erken doğum riskimiz vardı geçti, şimdi de ne sancı ne agrı hiç bişey yok kızım gelmek istemiyor sanırım 😂 hurma yiyorum sıcak duş falan banamısın demiyor
Melikexx minikportakal bende 38+2 yım ama ne yaptıysam tık yok bana mısın demiyor çok bekletmeden gelse hayırlısıyla bebişim 😇😄