Anne88 Kızlar ağrım oluyor batma gibi sanki çamaşır bile giyemiyorum şimdiden ilk hanileligim bu ağrılar normalmi sizce 1 hafta önce doktora gittiğimde çok şükür bı sorun yoktu
Gulce12 Anne88 bende 24 haftalık oldum bende de var ama bebeğin başı benim asagıda o baskı yapıyor dizinde belki öyledir rahim büyüyor iyice baskı halde
moom222 Anne88 bebeğin başı aşağıda değil ama benmde var o haftadan beri cnm rahim buyusugu için oluyormuş 29+4 benim de
SinemUnalOzturk Ben de 24 haftalığım bende de var canım. Bugün gittim doktora kafası aşağıda falan da değil rahim büyüdüğü için olabilir dedi doktorum