Kızlar bugün 39+4 olduk. Çatı muayenesi yapıldı bugün doktorum bebek aşağı inmemiş şuan başına bile zor ulaşıyorum dedi çatım da normal doğuma uygunmuş ne yapabilirim bebeğin aşağı inmesi için. Yürüyüş merdiven temizlik hurma herşeyi yaptım yapıyorum da başka işe yarayan öneri var mı