hulyagks Kızlar 39 haftadayım .sancılarım var ama düzenli değil. Artık dogum yapıp rahatlamak istiyorum. Geceleri yatamıyorum 😌 kimler benim gibi
Eslemiqooo hulyagks 36+ 2 yim sürekli gece ihtiyaç molasına kalkıyorum sonra zaten uyuyasın kaçıyor. Sıcak zaten basıyor kramp giriyor say say bitmiyor yaaa
Guler123_ hulyagks bizimde son 2 gün kaldı otururken yatarken çok zorlanmaya başladım ve hala hiçbir belirti yok küçük hanım çok sabırlı biri galiba 🤭🤗💞🌼
hulyagks Heidi1127 cok zor olmuyor nu sıcak basıyor karın agrısı bi taraftan bi taraftan dogum stresi 😌🌸
Guler123_ hulyagks yok anam onlarda haklılar böyle bı dünyaya ne kadar geç gelsek iyi diyip kendilerine içerde keyif yapıyorlar 🤭🤭🤣🤣
Zeynosunannesii hulyagks doğuma son 1gun uygulamaya göre bebek daha çok yukarda ne olacak bilmem 41i bulacaz herhalde
Bervnkpsuz 39+1 oturarak uyuyorum koltukta dermanım kalmadı sağlıkla gelmesini bekliyoruz dört gözle 🥲
Fatmaba An itibariyle 37+6 olduk halen bir belirti yok ayaklarımın iyice şişmesi dışında oğlumu bekliyoruz