FHKK 36+1 olduk 2. Gebeliğim inanılmaz dikişlerim ağrıyor yürürken ağır işde yapmadım aksine yavaş yavaş hareket ediyorum ama çok fenayım şuan bebek baskı yaptıkça oluyor biliyorum ne yapmam lazım 😥
Hazal-karabulut1 FHKK bende 27+4 um suan da ara ara agrim oluyor ama korktum şimdi benim de Temmuz da 4 yıl Olacak kızım nasipse Ağustos ta doğacak ama çok acı çeker miyim bende son haftalar da
FHKK Hazal-karabulut1 Olmaz inşallah canım benim son haftalar bebekte aşağı baskı yaptıkça oluyor yürüme diyor resmen 3 yaşında evde oğlum var sen düşün 🤦🏻♀️
Hazal-karabulut1 FHKK ben de de var bir tane ben oturunca resmen cocuk eziyet cekiyor heralde hemen bir şey bulup kaldırıyor beni
FHKK Hazal-karabulut1 Evet ya çişi geliyor ya da karnı acıkıyor saolsunn bide bu sıcakta dibimden ayrılmıyor 🤭
FHKK Hazal-karabulut1 Aynılar valla anne bekle diyor bebek doğmadan böyleyse doğunca nasıl olur düşünmüyor değilim 😔