Ozlem_00 Bende 3.5 aylıkken yaptım üstelik açıp başka renk yaptım bişey olmadı çok havasız bir yerde olmasın yeter
akademisyenan18 Benımde actırıp boyatmam lazm sacım acık sarı o yuzden acaba organık en acık renklemı boyatsam dıye dusundum acıcı degdırmeden. Oylede cok acılcagını sanmıyorum ama kafam com karısık suan uc aylıhız bır ay sonra boyatmayı dusunuyorum bende