Tubaarda merhaba biDe doktorumla 1 ekim diye kararlaştırdık ama ben 17 Eylül’de gideceğim doktora 37. Haftam bitiyor çalışamaz raporu alacağım ama ondan sonra 24 eylül de tekrar kontrole gideceğim normalde son haftalarda hafta da bir kere görmek istiyorlar diye biliyorum.