Kızlar şimdi kafama bişey takıldı. Aslında saçma ben 14 nisanda regl oldum sonrasında yumurtalama günlerini değerlendirdik adet günü test yaptım ve negatifti 17 mayısta regl oldum. Bat 17 Haziran bu ayda yumurtalama günleri değerlendirildi. Fakat benim şöyle bir sorum var acaba üstüne görme olabilir mi çünkü göğüs uclarım da acı ve hasaslık ve aşırı sık idrara çıkma problemim var